Välj en sida

Snäppram & affischram är i grund och botten två namn på en och samma produkt. Dessa ramar är helt enkelt tänkta att hysa affischer av olika slag. De har en snäppfunktion som gör det enkelt att öppna och stänga ramen. Detta är väldigt användbart då det underlättar för dig att byta ut affischen inuti ramen.

En snäppram är detsamma som en affischram. Det finns även många fler fördelar med att använda dessa ramar. Fortsätt att läsa så ska vi belysa några av de främsta fördelarna med dem!

Fördelarna med att använda en snäppram & affischram

Som vi redan har hintat om i inledningen av denna text finns det många fördelar med dessa ramar. Till fördelarna med att använda en snäppram & affischram hör bland annat att de:

  • Finns tillgängliga i många olika färger. Ja, du läste rätt – snäppramar finns att köpa i en rad olika färger. Allra vanligast är såklart att man väljer en enkel silverfärgad affischram. Men det finns även många andra färger som du kan använda för att matcha ramen mer med färgerna i företagets logotyp eller liknande.
  • Går att köpa i olika utföranden för olika behov. Affischramar som dessa finns tillgängliga i flera olika utföranden. Som vi redan har nämnt är enkla snäppramar en av de varianter som finns tillgängliga. Men varför välja dig med en enkel och billig lösning när du även har många andra modeller att välja bland? Det finns till exempel modeller som är vattentåliga och därmed med fördel kan användas utomhus!
  • Passar alla möjliga sorters företag. Det finns faktiskt en ram för varje företag. Detta oavsett om du driver en restaurang eller bar, eller om du bedriver någon form av kontorsverksamhet. Det finns snäppramar och affischramar för alla användningsområden. Du kan använda dem för att hänga upp snygga affischer eller utmärkelser. Eller varför inte marknadsföra företagets produkter eller tjänster med hjälp av dessa ramar?!
  • Är enkla att byta ut. Snäppramar kan enkelt snäppas upp för att öppna. Du kan därmed enkelt byta ut affischen inuti ramen. Detta är väldigt användbart om du använder den för att marknadsföra erbjudanden som är tidsbegränsade. Detsamma gäller såklart också om du roterar kampanjerna!